innovatív megjelenésükkel eladhatóbbá válik a termék, hiszen tudjuk, hogy a ’néma eladó’, vagyis a kinézet nagyon fontos az eladásban, mert mögöttes értéket közvetít. A vásárló ennek alapján rengeteg következtetést levon, és ami a legfontosabb: önkéntelenül is kategorizálja a cukrászatot, és megítéli a termék ár-érték arányát.
A Dobla díszek másik nagy előnye, hogy használatukkal könnyen alkalmazkodhatunk a mindenkori szezonhoz. Jó példa erre az idei tavaszi kínálat: a nyuszikkal, a tojásokkal, a virágokkal és a többi kedves és igényes ötlettel a cukrászat könnyedén megalkothatja saját húsvéti süteménykollekcióját.
A fogyasztók igényei állandóan változnak, és ahhoz, hogy elvárásaiknak eleget tegyünk, folyamatosan fejleszteni kell a termékeket. Erre viszont egy átlagos cukrászatnak sokszor sem ideje, sem kapacitása nincs. Új receptek helyett azonban az is elég, ha a sütemények külső megjelenését változtatjuk meg, ami sokkal egyszerűbb és olcsóbb megoldás.
A dekorációk tényleg nagy segítséget nyújtanak abban, hogy a terméket vonzóbbá tegyük, ám a saját készítésű díszítés sok kockázattal és macerával járhat. A Dobla csokoládédíszek viszont bármelyik cukrásznak segítenek, hogy süteményei egységes, mégis egyedi képet mutassanak. Modern, kreatív és
We think you use an outdated browser. One that can't handle HTML5 properly. This magazine is made with Magzmaker, the online magazine cms, that uses modern techniques based on HTML5. We hope that you can install either the latest version of Internet Explorer, Google Chrome or Mozilla Firefox. These browsers allow you to view this magazine smoothly.
Download the latest version of Internet Explorer hier.
Download the latest version of Firefox hier.
Download the latest version of Chrome hier.