Hazai sikertörténet:
a Magyar Zeelandia
A Zeelandia 1996-ban jelent meg a magyar piacon, felvásárolva és új egységgé alakítva a Contagra és a Superbake vállalatokat. Ez a lépés jelentette cégünk itteni történetének kezdetét, majd az Európai Unióhoz való csatlakozással új korszakot nyitottunk, és Magyar Zeelandia néven folytattuk a megkezdett munkát.
Nagyné Kovács Szilvia már a kezdetektől éleslátó cégvezetőként összetartó, hozzáértő csapatot épített, így portfóliónk folyamatosan bővült, és értékesítési munkatársaink hatalmas lendülettel vitték piacra az új termékeket. A közönség pedig tárt karokkal fogadta újdonságainkat, ami megalapozta a későbbi sikereket.
2019-ben költöztünk új központunkba, ami minden szempontból kiemelkedő helyszín, hiszen itt hoztuk létre modern sütő- és cukrászati technológiai centrumunkat, valamint egy impozáns vendégteret, ahol az évek során rengeteg bemutatót tartottunk partnereinknek. 2021-ben folytattuk a fejlesztéseket: cukrászati részlegünk egy külön csokoládéműhellyel bővült, ahol kollégáink a legmagasabb szintű csokoládé-megmunkálási technikákat is alkalmazhatják és taníthatják. Ennek eredményeként indítottuk el a Zeelandia Masterclass tanfolyamokat, hogy cukrászmestereink továbbadhassák értékes tudásukat.
2025-ben tovább bővült technológiai centrumunk, ahol munkába állítottuk a legmodernebb fagylaltgépeket, hogy teljes körű szolgáltatást tudjunk nyújtani partnereinknek. Így már nemcsak az exkluzív sütő- és cukrászati termékek és a csokoládé-feldolgozás különböző szintjein kínálhatunk oktatást, hanem a fagylaltkészítés tudományába is bevezethetjük az érdeklődőket. Mindezt azért építjük ennyire tudatosan, hogy munkánkat a jövőben is a szakértelem és az innováció vezérelje, és továbbra is partnereink megbízható és szakértő támogatói lehessünk.
A ‚Királyi’ Zeelandia
1950. szeptember 20-án a Zeelandia elnyerte a jogot, hogy a neve előtt feltüntesse a ’Királyi’ megjelölést. Ez komoly mérföldkő volt a vállalat történetében (és igazán méltó ok az ünneplésre), ugyanakkor felelősséget is jelentett, hiszen a cím megtartásáért a cégnek rendszeres felülvizsgálatokon kell átesnie. Így történt ez 1984-ben, majd 2010-ben is, így a Zeelandia legalább 2035. november 1-ig jogosult a cím használatára.
Tudni kell, hogy a ’Királyi’ megjelölést nem osztogatják könnyen. A Met Koninklijke Allure (Királyi Fénnyel) című könyv szerint a cím elnyeréséhez a cégnek kiemelkedőnek kell teljesítenie mind tevékenysége, mind mérete és megbízhatósága szempontjából, vezető szerepet kell betöltenie az iparágában, és társadalmi szempontból is kifogástalanul kell működnie.
A menedzsment és a felügyelőbizottság tagjai csakis jó hírű és feddhetetlen emberek lehetnek. A vállalatnak teljes stratégiai és pénzügyi függetlenséget kell biztosítania, és fontos, hogy gazdasági szempontból holland érdekeltségű legyen. A legtöbb ilyen címmel rendelkező cég több mint 100 éve működik, vagyis a Zeelandia meglehetősen korán kapta meg ezt a kitüntetést.
A cím elnyerése komoly és hosszas előkészületet igényelt. 1950 májusában Zierikzee polgármestere levelet kapott a Holland Könyvvizsgálói Intézet egyik tagjától, valamint a Rotterdami Bank képviselőjétől, akik megerősítették, hogy a Zeelandia helyzetét alaposan megvizsgálták és dokumentálták. Ezek után Zierikzee városa 1950. június 22-én levelet küldött Zeeland tartomány királyi biztosának, amelyben határozottan támogatta a cég jelölését. A levél kiemelte a Zeelandia jelentős szerepét a holland sütőiparban.
1950. szeptember 14-én érkezett a válasz: „Őfelsége, a királynő kedvezően fogadta javaslatát, hogy a Zeelandia részére odaítélje a ’Királyi’ megjelölést.” Ez nemcsak a vállalat, hanem a teljes iparág számára nagy pillanat volt, és a megtisztelő cím a mai napig jelképezi a Zeelandia elkötelezettségét a minőség, a megbízhatóság és a társadalmi felelősségvállalás iránt.
We think you use an outdated browser. One that can't handle HTML5 properly. This magazine is made with Magzmaker, the online magazine cms, that uses modern techniques based on HTML5. We hope that you can install either the latest version of Internet Explorer, Google Chrome or Mozilla Firefox. These browsers allow you to view this magazine smoothly.
Download the latest version of Internet Explorer hier.
Download the latest version of Firefox hier.
Download the latest version of Chrome hier.